Wypożyczalnia samochodów za granicą

• Post Author:
  • Post Category:Usługi

Wróciłam niedawno z fantastycznych wakacji. Były to chyba najlepsze wakacje na jakich byłam do tej pory w życiu. Pojechałam ze znajomymi na pewna z greckich wysp. Na miejsce dolecieliśmy samolotem. Na miejscu była wypożyczalnia aut, z której od razu wynajęliśmy samochód. Była to wypożyczalnia samochodów osobowych, która znajdowała się przy lotnisku.

Wypożyczalnia samochodów lepsza niż w Gdańsku?

wypożyczalnia samochodów osobowychMieszkam w Gdańsku i tam tez znajduje się wypożyczalnia samochodów osobowych zaraz obok lotniska. Jednak myślę, że tamta polecana wypożyczalnia samochodów osobowych w Gdańsku mogła by pozazdrościć ruchu jaki panował w tej greckiej wypożyczalni. To wypożyczenie samochodu kosztowało naprawdę mało. Kilka razy dopytywaliśmy się czy rzeczywiście dobrze usłyszeliśmy cenę. Jak wrócę do Trójmiasta to sprawdzę z ciekawości ile tam kosztuje wypożyczenie samochodu. Jestem tylko ciekawa czy w tej Greckiej wypożyczalni można wypożyczyć także samochód z OC sprawcy jak to można zrobić w Polsce. Samochód jaki wypożyczyliśmy był naprawdę świetny. Mogę wręcz powiedzieć, że był luksusowy. Nigdy wcześniej nie jechałam samochodem takiej klasy. Dzięki temu, że wypożyczyliśmy ten samochód zwiedziliśmy praktycznie całą wyspę i mogliśmy się szybko wszędzie przemieszczać. Przydał nam się także podczas robienia zakupów spożywczych a także już podczas powrotu na lotnisko. Wycieczka na tą Grecką wyspę była naprawdę fantastyczna. Wszystkim, których znam będę polecała taką wycieczkę. Oczywiście to jak odebrałam te wakacje zależało od tego z kim je spędziłam.

A wakacje spędziłam z gronem fantastycznych ludzi, z którymi znamy się od lat. Mamy mnóstwo wspaniałych zdjęć i wspomnień. Już ze znajomymi planujemy podróż za rok. Wtedy myślę, że też skorzystamy z wypożyczalni samochodów, bo to naprawdę bardzo dobry pomysł chociaż początkowo byłam sceptycznie nastawiona.